31 Ekim 2012 Çarşamba

"BU SON RÖPORTAJIM!"


Dünyanın en etkili iki kadını Lady Gaga ve Oprah Winfrey'e konuştu, “Bu son röportajım. Basınla artık konuşmayacağım!”

Oprah Winfrey ile yaptığı çok özel röportajdan şok açıklamalar!

Simdiye kadar evine hiç bir kamera grimesine izin vermeyenünlü şarkıcı Lady Gaga, ilk defa annesini de yanına alıp, ABD'nin ünlü talk show sunucusu Oprah Winfrey’i New York’taki evinde ağarladı.

18 Mart 2012 tarihinde, Oprah’nin “OWN” kanalındaki “The Last Chapter” programında yayınlanacak olan özel röportajda, Gaga’nın yanı sıra, annesi Cynthia Germanotta’da ilk defa çok özel açıklamalarda bulundu.

Oprah’nin “Peki senin için nasıldı? Yani Gaga yeni şöhret olmaya başladığı zamanlar onun hakkında neler düşünmüştün?“ sorusuna annesi;

“ Gaga ilk olarak, mahellemizdeki ‘Joe’s Pub’ isimli ufak bir birahanade sahneye bikiniyle çıkmıştı. ‘Lady Starlight’ adlı şarkısını söylemişti. Bu bir yana da, sahnede saç spreyini sıkıp ateşe verdiği an seyircilerin bazıları salonu terketmişlerdi.“ diyerek güldü. “Çoğu, Gaga’nın bu haraketi hoşlarına gitmiş olsa gerek ki, kalıp alkışlamışlardı.“ diye de devam etti. “İste on babası ve ben kızımızın galiba bir kaç vidasi gevşek diye düşünmüştük.” şeklinde espirili bir cevap verdi.

Oprah, “ Yaratıcı yanını bulabilmek için yaptığın herhangi bir şey var mı? “ sorusunu Gaga’ya yönlendirdi.

Şarkıcı “ En son ve en yeni yaptığım bir şey var evet. Ne gazete okuyorum , ne televizyon seyrediyorum. Annem arayıp şunu duydun mu dese bile telefonu kapatıyorum. Muzik hakkında söylenen hiç birşeyi duymak, görmek istemiyorum. Tabiki dünya da olan bitenler başka. Onunla ilgileniyorum. Ama diğer herşeye gözlerim ve kulaklarim kapalı.” dedi.

Gaga ayrıca “Bu son röportajım Oprah. Uzun bir süre hic kimseyle konuşmamaya karar verdim.” şeklinde şok bir açıklamada bulundu.

Her ünlünün reklamını yapabilmesi ve hayranlarına ulaşabilmesi için basın ve sosyal medya’ya ihtiyaçduydukları gerçek olan bir ortamda, bu enteresan karar acaba Lady Gaga’yı nasıl etkileyecek? Twitter’da ki 31 milyon hayranı Gaga’ya nasıl bir tepki verecek?
Bu kararın sonucunu merakla bekliyoruz. 

Hiç yorum yok: