30 Ekim 2012 Salı

Mila Kunis Güzelliği Diye Bir Şey Var-mış

Justin Timberlake hayranı olan ben onu daha nerelerde görebilirim acaba diye gezinirken daha önce izlememiş olmama şaşırarak arkadaştan öte filmini buldum. İzleyince Mila Kunis dikatimi çekti. Black Swan filminde pek göze çarpmamıştı o mağlum sahne dışında. Giyim tarzıda gerçekten takip edilebilir şıklıkta. Bu yüzden bu kadını bloguma taşımaya karar verdim. İdol haline gelebilir diye düşünüyorum. Ayrıca Mila'dan öğreneceğimiz çok şey olabilir. Kadın gerçekten çok fazla güzel ama hiç sevmiyorum ben onu. Acayip bir sinsilik var. Seksi ama çok itici o sinsiliği. Belkide sevgilimin Mila Kunis'e öküzün trene baktığı gibi bakması sevdirmedi beni. Gel gör ki bu hatun Hollywood filmlerinin kötü kızı olarak aranan isimler listesine çoktan giriş yapmış. Haketmiş.
















Justin Timberlake ile MTV ödüllerinde sahnede bunu yapmışlardı.. Film de rol icabı dedik anladıkta canlı yayında noluyo böyle hoooop. Mila koparırım o elini senin akıllı ol.



Hiç yorum yok: